Дайджест Школы маркетинга

12.01.2017

Тема номера: Как сегментировать ваших потребителей

Eженедельный Дайджест Школы Маркетинга (12 января)

Как сегментировать ваших потребителей для вашего нового продукта

Допустим, у вашей компании появился новый продукт или услуга. Пусть это будет «Секретный Соус». И вот перед вами как перед маркетологом стоит задача успешно продвинуть этот продукт на рынок, продвинуть так, чтобы покупали ваш секретный соус, а не ваших конкурентов. Итак – КАК?

ВИДЕО [ENGLISH] CIM Key Insights Webinar

In this webinar, David Edelman of McKinsey & Company will discuss the latest technologies and capabilities leading digital marketers are developing to deliver ground-breaking customer journeys. Innovation has never been more critical – or difficult – than it is right now. In an increasingly crowded and commoditised market, characterised by globalisation and new technologies, organisations both large and small need to be innovative, nimble and efficient to fuel growth and competitive advantage.